stockhooooooooooolm

igår var jag hos sjukgymnasten och blev förnedrad och sen for jag och linn och tränade på ssab och sedan vidare till salladsbaren för en cesar. direkt hem till mig och så kom blom en halvtimme senare så då kunde vi börja med projektet. måndag är nästa träff vi har och på torsdagen ska det lämnas in. det är lte pirrigt.

imorgon vid denna tid sitter jag inte här hemma i tråkiga luleå längre. nämligen landar jag och elli med flyget i stockholm vid denna tidpunkt. vi ska ta oss till s:t eriksplan och lämna packningen i lägenheten och sen ut och shoppa loss. tro mig, har aldrig längtat så mycket tidigare.
måste nog packa klart ikväll, vet ite vad jag ska ha med mig.

nu ska jag till skolan och plöja genom tre jobbiga lektioner.

pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0