två försenade presenter, tack!

en vecka kortare till studenten som blåst förbi i ruskig fart. har bara kommit underfund med att jag har ett litet muntligt förhör på filosofin nästa vecka, en svenska inlämning till vecka fem, redovisning till vecka fem och en religion inlämning till vecka sex. jag har då det jag ska göra.

stannade på stan idag efter jag slutat och käkade lunchbuffe på exotic med mamma, syster och christoffer. fick där min förenade present av syster som var en väska och lite underkläder och min försenade present av mormor som var 300 spenn. tack så mycket, för nu kan jag gå och köpa den efterlängtade väskan jag gått och lagt undan i flera dagar. nörd som jag är, jag vet.

mötte blommie och jennyb på roasters en sväng så vi strosade runt lite på stan. blommie hade också tatuerat sig. den blev super babe!

nu ska jag hoppa i duschen för jag måste vara klar till sex då vi ska ut och käka på cooks krog. det kommer blir nice.

på återseende!

den till höger fick jag av min syster, den andra köpte jag själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0