semla, nejtack.

varför finns det en dag som heter fettisdag? är den verkligen nödvändig, nej, det är den inte. därför äter jag heller ingen semla för jag gillar varken så mycket grädde eller mandelmassa och verkligen inte dem två tillsammans. jag kräks.

har varit på indoorwalking och i och med det har jag fyllt i träningsdagboken som vi fått i kursen idrott och hälsa b. mitt mål är att förbättra min tid på milen detta år, kan ju bli en utmaning, men det löser sig.

har också svenskaprov på torsdag så jag ska väl börja läsa redan ikväll med lite tända ljus i min säng. vem tror att jag kommer somna istället?
jag.

98 dagar till turre
38 dagar till huvudstaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0