hörde jag fest? ja, okejdå.

var och gjorde bort mitt tränngspass imorse klockan sju, så nu kan jag med gott samvete gå och sova till klockan fem då pappa lovat att maten ska vara klar. sen är det bara att börja fixa sig inför ikväll. det blir väl allstar och kanske över till cleo en sväng om man har något grönt plagg att ta på sig? vem fan har någon grönt plagg, nä juste, ingen! grönt är värdelöst.

var som inte meningen att jag skulle ut ikväll, men linn ville ta med mig på hennes lagfest. bra kompis som jag är sviker jag väl inte. fast jag börjar jobba imorgon klockan tre, och innan det ville pappa att vi skulle och prova isbilen på isen. jaha, köra bil bakis, great (y)

nu den dagliga napen, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0