onödigt inlägg?

johanna blom tvingar mig nu att skriva ett inlägg för att hon ska veta vad jag gör, fast vi skriver till varandra på msn. hur stört är inte det?

jag ska då in till stan senare när jag orkat fixa till mig, för att ta en kaffe på roasters. höhö.

för ovanlighetens skull sitter jag och dricker te nu när jag skriver, och det är inte vilket te som helst, svartvinbärs te. men jag vill köpa ny smak, typ rabarbergrädd eller sommarblomm. te får mig att tänka på sommaren, och när jag tänker på sommaren så tänker jag på alanya, och när ja tänker på alanya tänker jag på fest, och när jag tänker på fest så tänker jag på alkohol, och när jag tänker på alkohol så tänker jag på att VI vet hur man festaaaaaaar (y)
ja, det gick kanske till överdrift, jag vet.

jag bjuder på en bild med mina bruds från igår, njut!

som ni kanske märker har jag inget att skriva, men varför läser ni då egentligen?

nu får blom vara nöjd med mitt inlägg, heeeej.


Kommentarer
Postat av: blomman

mycket nöjd!

2009-11-14 @ 15:15:40
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: elleeeey

Grym blogg du har! :) du vet verkligen hur man skriver så att folk stannar kvar och läser;)

2009-11-14 @ 15:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0