kebaaabbb

pappa svarar inte i telefon och jag svälter ihjäl. kan han bara inte gjort klart maten till jag kommer hem från skolan? är det verkligen så svårt. nä, men inte för att vara sån, men han svarar iallafall inte i telefonen och jag fattar inte varför eftersom jag (tror?) att han är ledig idag. jag får väl ta och göra mat på egen hand då, men då blir det inget till honom. synd.

och inget brev har kommit till mig som säger att jag får hämta ut mina skor på posten som jag beställt. det måste komma imorgon för jag skulle få dem till den 25 denna månad. jag var iallafall och lämnade in mina svarta höga stövlar idag för att sulen var helt åt helvete i förhoppning att få lösa pengar i handen. men nae, ägaren ville skicka dem till skomakaren och lägga en ny sula istället. kom igen, skorna kostar 550 kronor, och var kostar det hos skomakaren att lägga en ny sula? tänk efter!

idortten orkade jag inte heller vara med på eftersom mina vänninnor inte skulle dit förutom tre stycken som skulle hålla i simningen. så jag myttade och sa att jag hade tagit vaccinet och mådde inte bra alls, och han gick på det. tur. jag hade hur som helst inte orkat eftersom övningarna var för jobbiga. jag är som ett ankare i vattnet, jag drunknar.

nu ska jag värma lite pizza som är kvar sen igår, shish kebab ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0