hur kan man leva utan internet?

nu har jag varit utan internet i en dag och jag får paniiiiiik. det bara kliar i fingrarna att inte få veta vad andra gör. nog för att man kan ringa och kolla, men det är inte samma sak. tur då att jag blev inbjuden av mamma och komma och käka hos henne idag, för då kan jag sitta på internet. HÖHÖ.

jag är väldigt klyftig och kommit på en bra sak med att vara utan internet. det är att då har man tid att sitta och göra allt skolarbete som man annars inte brukar tycka att man har tid med, eller då för slö för att ta itu med.

förhoppningsvis kommer jag försöka hitta lite tid som jag kan sitta någon annanstans, men det är inte så lätt.

imorgon är det fredag igen och utgång, tro det eller ej. fast jag vet inte riktigt vart man styr utgången, cleo eller allstar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0