jag vill också

ikväll har jag och blom sysselsatt oss med att färga hennes hår som blev typ svart. jag vill också färga håret mörkare, måste se till att fixa lite pengar på något sätt. efter det blev det paradise hotel och lite tilltugg till det.

nu har blom iallafall gått till bussen, och såhär löd konvesationen innan:

B - kan inte du följa mig till bussen?
J - jag orkar inte
B - jo, vi är ju på hertsön
J - nä, ingen vill endå ha dig när du ser ut sådär
B - nä, juste. jag säger bara till våldtäcksmannen att jag har mens
J - gör det


nu funderar jag på vad jag ska göra, jag skulle kunna fortsätta med ios rapporten, men jag känner inget direkt sug. det är nog första kvällen på en helg då jag inte känner depp för att inte festa. det är väl bra? då vet man att man kanske överlever ifall det skulle dyka upp en vit helg någon gång ...

tror nog jag kommer somna relativt tidigt ikväll, har inte hunit sova mycket i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0