nödvändigheter i min värld

morgonen började med att jag försov mig. jag är alltid så noga med att passa tider, men tydligen glömde jag ställa alarmet imorse innan jag la mig och sov. alex ringde och väckte mig kvar i ett och jag hade sagt åt honom kvällen innan att han skulle vara klar klockan ett och då skulle vi in till stan. men så blev inte fallet.

jag hann springa på stan endå i min nya pälsjacka, i love it!

fick en kavaj och köpte nytt puder och sminkborstar.


makeup store & hm


matt löspuder från makeup store och två sminkborstar från hm


kavaj från hm 499;-


omotståndligt snygg insida!


nu ska jag lägga mig och sova innan jag ska och jobba igen.

pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0