forever strong

nu ska jag och alex slå på en film som heter forever strong och käka lite chips innan vi lägger oss. jag kom också på att jag inte uppmärksammat att det är farsdag imorgon. jag har iallafall köpt en liten present åt min pappa.



jag googlade på smink här om dagen och kom in på en sida som heter club4beauty som jag tycker ni borde besöka. de säljer allt från hårvårdsprodukter, hudvårdprodukter, dofter och kosmetika.

det finns allt från de kända märkerna chanel, björn borg, biotherm, babyliss och många många fler.

snart är det jul och det finns massa erbjudanden. varför inte ge bort inom en parfym, plattång eller en lotion i julklapp?

Club4Beauty.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0