<3 hjärta pappa hjärta pappa hjärta pappa hjärta <3

har varit på knappt en halv lektion idag då vi fick jobba själva. jag och linn for till bibblo och lånade böcker och skivor till vår avslappningsövning vi ska hålla på hälsokvällen, sedan gick vi och satte oss på roasters med varsinn latte och gjorde klart hela planeringen. jävligt nice. då var man ledig resten av onsdag och torsdag lektionerna i lpl.

pappa ringde också när vi var på stan, han åker ner till stockholm imorgon och ska köpa en bil åt mig. plus att han ska lägga till 25 000 utöver de 22 000 jag redan har. TACK PAPPSEN <3

(detta innebär också att jag har pappas bil imorgon till skolan, wööööwwww)


polo -03


pössis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0