16768993

religionen är klar, men det känns som att den blev lite slarvig? nåja, det är inte min uppgift att bedömma. tänkte börja med nk:n nu, men efter att ha läst igenom en sida i boken förstod jag att jag först och främst inte orkar och sen att jag inte fattar något. allt är i sin ordning. då blir det samma sittning imorgonkväll med nk:n som det blev med religionen ikväll för att få klart det till dagen därpå.

har också börjat packa lite smått till stockholm, det är ju snart vi åker. eller ja, 16 dagar. men man kan nog inte längta mer än jag gör. vill bara bort härifrån och komma någonstans där ingen vet vem man är och bara vara.
det kommer hända mycket innan, så tiden kommer springa iväg.

- elli fyller år
- linn fyller år

och vad innebär det trorni?


16 dagar till stockholm
76 dagar till alanya
89 dagar till balen
93 dagar till studenten

Kommentarer
Postat av: blomman

de ä ba 92 dar till studenten mistahh!

2010-03-10 @ 20:49:43
Postat av: jenkobert

men det var ellis feeeeeeeel. skyll på henneeee! :D

2010-03-11 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0