min första lista

kan väl ta och lägga upp en lista om mitt 2009 som jag snott från emelie. hehe.

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
tror inte det, tatuerade mig

höll du några av dina nyårslöften?
jag hittar aldrig på något, för jag håller det aldrig

dog någon som stod dig nära?
inte direkt nära men lika tragiskt endå

vilka länder besökte du?
finland, turkiet, thailand

är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
pengar is the shit

vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
16 januari, men jag vill nog glömma hela året

vad var din största framgång 2009?
vad är framång?

största misstaget?
misstag gör alla, frågan är hur ofta

har du varit sjuk eller skadat dig?
räknas mitt beroende av nässprat som en sjukdom?

bästa köpet?
jag köper inte, jag får

vad spenderade du mest pengar på?
hm, kläder kanske. eller nej, sprit

gjorde någonting dig riktigt glad?
att klassresan till turkiet bokades

vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
black eyed peas - i got a feeling

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mer sad tror jag

vad önskar du att du gjort mer? 
lärt mig av mina misstag

vad önskar du att du gjort mindre?
jag ångrar inget på det sättet

hur tillbringade du julen?
hemma för första gången

blev du kär i år?
vad är kärlek egentligen?

favoritprogram på TV?
paradise (L)

bästa boken du läste i år?
jag har aldig läst ut en bok

något du önskade dig och fick när du fyllde år?
jag önskade mig nog pengar, och fick nog det också

något du önskade dig men inte fick?
kan nog vara något

vad gjorde du på din födelsedag 2009?
kom hem från thailand

finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mindre svek

hur skulle du beskriva din stil år 2009?
jag har väl alltid haft samma stil, eller?

vad fick dig att må bra?
närmsta vänner

vem saknade du?
jadu

de bästa nya människorna du träffade?
kanske de pesoner som jag kommit nära ifrån klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0