feminist javisst!

jag kan väl erkänna att jag är feminist, iallafall lite. mina vänner säger att jag är det utav olika anledningar, men det kanske stämmer endå?

har varit på stan en sväng efter jag hämtat min syster, käkade på smaka med blommie och höll elli sällskap tills hon skulle stänga. väldigt snällt av oss.

blommies pappa kom med hennes träningskläder så vi kunde gå och träna på helex. mest mage blev det, men inget fel med det. magen är ju trots allt min starka sida. höhö

jag känner egentligen för att träna lite mer ikväll, fast hemma då. får se hur det blir med det.

varför känns det som att det är helg bara för att jag är ledig på onsdagar? jag orkar inte med skolan imorgon. svenska och religion, de tråkigaste jävla ämnena!
sen åker jag till stugan och käkar imorgon efter jag slutat skolan, så ingen träning. fan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0