körduglig?

ligger nerbäddad i sängen med datorn i famnen och lyssnar på musik samtidigt jag ser tv. bad pappa fara och köpa en kycklingsallad åt mig från matstället, jävligt gott. halsar lite vatten då och då och funderar på om jag ens kommer bli körduglig idag, kanske om någon timma, om jag har turen med mig vill säga.

en hel vecka ledigt, känns gudomligt med tanke på att jag verkligen inte förtjänar det överhuvutaget. har en hel hög med skolarbeten jag skulle behöva göra bort, eller ja, en hel hög var väl att ta i. tre stora inlämningar.

- projektarbetesrapport
- psykologirapport
- religioninlämning

 ska nog passa på att hänga på stan och fika bort alla mina pengar under lovet som jag alltid gör annars också, som vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0