den avskyvärda dagen på hela året

nu ska jag skriva ett lite längre inlägg för en gångs skull?

eftersom då jag var ut igår så vaknade jag upp idag bakis, trots att det var efterfest hos mig till halv åtta. eller ja, efterfest och efterfest. det var jag, modig, tobbe och henri. vi drack öl, käkade mat och snackade deep emotalk. kanske nice endå. tillverkade också frukost som en hemmafru.

ja, jag höll ju nu på att glömma att det var alla hjärtansdag idag, och det är den avskyvärda dagen på hela året. den är så himla onödig och deprimerande för folk som är singlar, därför ska jag bjuda alla mina lovers ikväll på middag elli, blommie, ekis, limpan idus och carrå. (det vill säga, vi är singlar som alla nu förstod, höhö)

nu kommer lite bilder ifrån igår


blommie bakar kladdis åt oss


man kan nog säga att den blev kladdig, och platt. men gooooooood!


våra chaffisar för kvällen, idus och carrå


"hej, vi har jennifers kläder på oss".


nog för detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: anonym

charmig bild :) :):):):)

2010-02-14 @ 16:44:58
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0