gamla fotoalbum

jag lämnade en en skiva där jag hade brännt över lite foton som jag sedan skulle få ut i vanliga kort som man hade förr i tiden. det är mycket mysigare att titta på bilder i fotoalbum än på datorn. jag köpte två snygga fotoalbum och nu har bilderna kommit och mamma hämtade ut dem för hon skulle betala. jag trodde då jag hade plockat ihop lite bilder men det visade sig att när hon hämtade ut dem kostade det 750 spenn. 1 krona för en bild. det vill säga 750 bilder. inte minns jag att det var så många. man bára tackar och tar emot.

så nu har jag suttit och pysslat och satt in dem klart i ett litet album. bara det stora återstår med bilderna från thailand och malaysia. det tar längst tid, därför väntar jag med det till sist. smart!


såhär såg det ut innan jag satte igång.


och såhär blev det lilla albumet. högen med lösa kort är det som ska
in i stora albumet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0