vem behöver egen tid? ... jag!

jag vaknade 10.39 för att vara så punktlig som möjligt. men vem bryr sig? mer ont i halsen än gårdagen och allmänt ont i kroppen. kom på att jag och linn skulle fara och träna idag, men då får vi se hur dte blir med det när linn väl vaknar och kommer till skott med när hon ska träna.

en sak har jag bestämt mig för iallafall, och det är att fara och sola idag. elli ville följa så det blir nog nice. målade lite naglar just när jag vaknade, jag älskar verkligen den metallic lila färgen ♥
såg även att jag hade en ansiktsmask liggande i badrummet, så den används nog också upp.

jag kan inte påstå att jag är duktig på att ta bilder, men den få duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0