plugghästar

jag kom på för ett litet tag sedan att vi har bad imorgon på idrotten så jag var tvungen att måla om mina naglar på händer och fötter. det kan ju inte vara två olika färger, det fattar ju alla. eller hur?

nu sitter jag och kikar på LA ink och försöker få lite inspiration för vidare roligheter. haha

om man ser på facebook och snabbmeddelanden på msn av vad mina vänner heter är det bland annat "plugg?", "plugg hela dagen" och "plugg all night long". alltså pluggar dem nu. men varför har jag inget att plugga? jo, för att jag gjorde bort iosen tidigare idag, och det tog 45 minuter. great. förresten så kallade linn mig plugghäst, men eftersom att jag inte pluggar nu och hon bland annat gör så så kan hon vara det själv, därav rubriken.

så nu kan jag ägna mig åt tvn och internet som jag aldrig annars brukar göra. naaaaat

Kommentarer
Postat av: linn

du är ändå pluugghäst;P

2009-11-22 @ 20:01:36
Postat av: blomman

du är störta plugghästen de vet vi alla!

2009-11-22 @ 22:33:56
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0