jag kan bestiga berg

det blev inge roasters så jag åkte iväg med bilen och skulle bestiga porsöberget istället, och förhoppningsvis få mig en bit mat när jag väl kommit till toppen. hörde att det fanns någon kycklinggryta med jasmineris, så det får väl bli bra. det duger i krig, eller hur? eleonore ville också följa så jag hämtade upp henne.

det gick ganska knakit upp för berget med bilen. den ville som halka ner hela tiden, och eleonore bara skrek. jag fick ont i öronen av allt skrikande så jag, bilsnillet, drog i fyrhjulsdriften och tog oss oskadda upp. nu måste jag dessutom boka tid och kolla min hörsel för jag tor jag är döv på mitt högra öra tack vare eleonore. kul!

som ni ser på bilden så var det ganska brant uppför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0