It´s a paradise (L)

paradise hotel, finns det något bättre program? det var första avsnittet nyss och jag är redan fast. de borde göra fler program som mamas boys, big brother och paradise hotel. längtar redan till nästa program imorgon 22.00-22.30. MISSA INTE!

synd då att blom som har tjatat att dethär programmet skulle börja nu i någon vecka, ringde sin pappa och bad honom hämta henne just under programmet, så hon hann inte se det alls förutom typ 5 min i början :p haha. to baaaaad for her.


ja, imorgon är det skola från 09.50-15.20 och sedan ska jag dra mig direkt till helex och träna för att få det bortgjort så jag kan vara ledig resten av kvällen. eller inte ledig, utan "ledig". för jag måste tydligen plugga. blööö.


nu ska jag gå och se CSI på femmmaan. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0