hahaha

nu sitter jag här med min katt baltazar i famnen och inväntar blomman. hon ringde för ett litet tag sedan och väckte mig när jag sov, så jag var tvungen att stiga upp och ta på mig lite kläder. såg hur som helst i hennes blogg att jag skulle hjälpa henne med körkorts teorin, men förhoppningsvis inte ikväll, för jag är så osugen man kan bli. hoppas det går bra för henne att övningsköra hit (y) har en överraskning till henne ...



jag är verkligen irriterad på en sak, idag var jag och linn och skulle söka en almenacka till mig. (verkligen på tiden med tanke på att året snart är slut) men vi hittade iaf en, och den ruinerade mig! när jag kommer hem och har börjat skriva och slita bort flikar så märker jag att det bara var för 2010. skit också. jag ville ha för de två kvarstående månaderna också. nu får jag stå ut utan. hahaaa, jag klarar mig nog.

jag blev indroducerad för typ en månad sedan för åhlens brun utan sol lotion. den var super bra till en början, men nu biter den inte. är jag immun måntro? måste iaf hitta något annat eller börja sola igen. ingen vill vara blekfis.

brun uan sol


Kommentarer
Postat av: ekis

sublime bronze va fan bra:D den har jag nu!

2009-11-10 @ 23:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0