alla mina vänner är bortblåsta med vinden

jaha, nu när jag ska sätta mig ner igen vid datorn och plugga efter badet, så går alla mina vänner och lägger sig och sover. jag behöver faktiskt stöd i mitt pluggande! jag får väl sitta här i tomma intet och göra det själv.

när jag tänker på veckan som just börjat får jag magsår, ingen människa på jorden borde ha så mycket att göra som just jag. varför just mig? det verkar som att alla i min klass bara lallar på i skolan och jag kämpar som en gris. (men säkert har dem också mycket, bara det att jag klagar över precis allt) ska väl skriva vidare på analysen nu och sen ska jag plugga lite till IOSen imorgon så jag inte kommer dit och inte kan något, som jag brukar göra.

juste, kom på att jag är hungring, men jag orkar inte göra något att äta. efter klockan åtta borde det vara olagligt att äta. kroppen förbränner det sämre då tydligen. jag har också märkt att äter man efter åtta så är man hungrig på morgonen när man vaknar. och äter man inte, så är man inte hungrig dagen efter. bra va?

heeeeeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0