vilken kväll

kvällen startade på allstar med en matbit, men ingen var speciellt hungring (som det brukar vara) så vi delade på våra nachos. i början var det lite drygt innan allt folk började komma och vid tolvtiden var kön hur lång som helst och fullproppat inne. visst hände det lite intriger under kvällens gång, men det får personerna själva stå för. eller hur? sedan fixade jag och blom lite jobbkontakter i vimmlet och det är inte alltid man gör i det tillståndet. tur då att jag och blom blev bjudna på massa drinkar och shots, för vi var fulla som ägg när vi skulle sova. tack johan!

mitt huvud håller på att sprängas
jag har ont i handleden
jag har ont i magen

+ att jag måste plugga till ett prov imorgon. lägg ett nackskott, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0