nasomet

inte nog med att jag klev upp klockan åtta igår och skulle ringa till vårdcentrulen för att få en tid så demkunde få slut på mitt beroende av nässpray. nä, då kunde hon i receptionen inte bara boka in en tid, utan jag skulle ringa idag istället, också då klcokan åtta. måste vårdcentralen förstöra mitt lov och sömn?

jag var dit nyss iallafall, och den dära jävla ulf skriver bara ut samma jävla skit som inte funkade på mig sist. vad vill han egentligen. han säger att det kommer att ta upp till tre månader innan jag blir helt fri i luftvägarna och jag får strängt inte ta vanligt nässpray. hur tänkte han då att jag skulle klara av skolan om jag inte får sova om nätterna? "det är ett ypperligt tillfälle att börja nu på lovet då" sa han. jo, men nu vill han förstöra mitt lov också.

Kommentarer
Postat av: Elin

Att bli av med nässpraysberoende är förjävligt :/ Är också beroende av det :P

2009-12-25 @ 18:35:38
URL: http://ellert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0