igår

vi skulle bara och bowla från nio till tio. men vade hände? elli fick erbjudande av sin kompis linnea att komma och dricka hos henne och sedan gå ut på allstar. så elli tog med mig. ja, jag vet att jag inte skulle dricka men i stundens hetta säger man aldrig nej. dessutom drack ju killarna vi var och bowlade med också och det kändes som att dem ville fortsätta med det och inte bowla så vi drog i förtid.
väldigt goda drinkar gjorde linnea, då hon faktiskt är bartänder. och sedan en tiquila shot på det. super!

bra drag på allstar i övrigt, tror jag. mycket trevligt folk man inte träffat på länge och många nya ansikten.

just nu kan jag ju inte påstå att jag mår på topp. men jag taggar till ikväll som var den egentliga utgångskvällen för denna helg. på allstar också ioförsig, men ikväll ska vi käka och det blir nice. en sak till som jag måste nämna är väl att vi inte ska vara hos mig innan allstar, utan hos carolina. skönt med lite variation.

Kommentarer
Postat av: elleeeey

KING! :D

2009-12-19 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0