äntligen så händer det!

har varit på bergvikens fritidsgård nu och haft näst sista tjejkvällen med sjuorna nu innan jul. vi bakade pepparkakor och åt massor av deg, så blom fick ont i magen. bara fem gånger kvar och sen är det bara att skriva rapporten, det kommer bli nice!

nu inväntar jag elli och erica som ska komma över och mysa lite och se paradise, och så blir det att färga mitt hår. så jävla skönt att få det lite mörkare. dock måste jag iväg och sola då också, men det tar jag imorgon istället.

på tala om paradise pratar jag med blom nu på msn och hon är så nykär andreas så hon får fjärilar i magen av att titta på en bild på honom som hon lagt upp på sig blogg. visst, jag kan ju inte säga att han inte är snygg men drömma är alltid tillåtet. se bilden här.. http://jojehanna.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0