tre gjorda, två to go

tre nätter av fem gjorda och nu har jagkommit in i dygns rytmen. jobbig bara att ställa tillbara efter man jobbat klart på lördagmorgon.


jag har kommit underfund med att om jag inte kommer in på fastighetsmäklare i malmö kommer jag söka kurser på universitetet i stockholm upp till 20 hp och sedan söka in till polishögskolan.

jag har hittat en annan utbildning också som jag vill gå som kostar 95 000 kr och utbildningen är 1 år och 3 månader sammanlagt och då ingår kläder, produkter, böcker och ingen examensavgift och den är momsbefriad. känna kanske lite mer värt att gå en utbildning med mindre lån än att kanske gå på universitetet i tre år och låna maxbeloppet från csn som är på cirka 252 000 kr när utbidningen är klar.

chill va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0