kommer ni ihåg?

min gräsliga hall i mitt hus?
fy farao säger jag bara. det måste vara det vidrigaste jag sett när jag ser det såhär på bild. hur kunde jag låta det ske när mina föräldrar ville tapetsera det grönt?


den gröna väggen rakt fram ska ha en fototapet med massa stora
stenar på och så ska det vara spotlites som lyser på den för att få ett
djup. taket ska även målas vitt.


om ni tänker er typ att fototapeten ser ut såhär, fast större stenar och lite
annan ton i färgen.


resterande av hallen ska tapetseras i en vitskimrig tapet som tillhör
fototapeten och även här ska taket målas om. den fula byrån som
brukade stå mot den gröna väggen på förra fotot håller på att målas om
och ska ställas till höger på dethä fotot.


här är byrån som tidigare var ful men som nu målas om till vit. det är
bara grunden som lags på nu, men färgen kommer sen.



KOMMER BLI JÄVLIGT NICE NÄR DET ÄR KLART!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0