åååpa åpa

tjoheeeeeej

skolan var skitkul, eller hur. ännu en ny inlämning att göra, JIPPPIEE!

har gjort klart redovisningen inför imorgon på nk:n och ska börja med religionen nu. sen kom jag också på att jag måste göra en idrottsinlämning efter jag sprungit stadsmaren på lördag. vilket jävla helvete. lärarna ger oss uppgifter hela tiden, när tar det slut? vi har ju trots allt bara 4 skoldagar kvar. höhö.

har lämnat in ansökan idag om att min pappa ska få köra vårat flak på studenten, så godkännandet kommer väl snart i min brevlåda.

tänkte vara duktig och göra bort fotograferingen inför sommarjobbet idag, och det var jävligt lång kö. efter en timma när det väl är min tur och går in till rummet påstår kvinnan att min chef inte har skickat in något papper på att jag skulle komma. det rök ur öronen.

fan vad sköööööööööönt, kom just på att jag inte har någon filosofi längre så jag har sovmorgon imorgon till klockan tolv. chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0