medvetslös och arbetslös. höhö

ska packa väskan och fara och träna strax med linn på ssab, eftersom hon då inte har kort längre på helex. efter det ska jag och plugga hos henne, tar med mig min kära dator så vi har varsinn och kan sitta mittemot varandra och chatta på msn. höhö. tragiskt så är fallet nog så endå, fast man inte önskade det.

linn får skjutsa hem mig sen så ska jag börja packa till stockholmsresan. det återstår ju bara 3 dagar nu innan planet lyfter 06.00. man får ju inte glömma något.

dessutom har jag just svarat till ikea i happis att jag kommer på intervju under påsklovet. hm, känns lite deprimerande att jobba i happis, men om nu jag inte får något annat så är det lägligt istället för att vara arbetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0