lika positiv som alltid

varit på skolan, och då blev jag förbannad. kan bara säga äckel m*na.

for och handlade för 1136 kronor (inte mina pengar) och då tar man ju självklart tillfället i akt att handla allt som man "kanske" kan behöva och dessutom två at de flesta saker. tack pappsen!

hämtade linn och lagade mat åt oss två. kycklingfilè, klyftpotatis, sallad och beasås och det blev mumma. efterrätt blev kaffe och chokladpudding så nu måste linn vara nöjd med mig och min insats. hon ska sova här och skeda med mig, tror hon iallafall. enligt mig ska hon sova i gästrummet och jag i mitt rum. så det så.

lite bilder kanske.


linn är glad att jag göder henne


jag är lika positiv som alltid


linn myser med ballen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0