jag är king

vaknade 09.45 idag av mig själv. satte mig och skrev sammanfattning till rapporten i psykologin så den är klar nu. duktig jag är!

for in och tränade med elli på helex och sen gick jag med henne till skurholmen där linn tog över för att dem skulle gå runt sjön och jag skulle gå till mamma och äta middag.

tog bussen hem igen tillsammans med linn och började plugga projektarbete. sedan kom blom, typ en timme senare. sammanlagt har jag pluggat i 6,5 timme idag. känns ganska värt endå, man kan säga att vi är nästa halvvägs klara på projektarbetes rapporten och den är på 13 sidor nu. den kommer bli enorm.

nu ska jag hoppa i badet och sen packa lite idrottskläder inför imorgon.

längtar till indoorwalkingen imorgon, visst elli? (y)

Kommentarer
Postat av: elleeeey

fett med träningvärk idag, men jag är pepp!! :D

2010-03-15 @ 07:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0