ångesten kryper fram

sakta men säkert. inte för att jag gått ut gymnasiet och inte vet vad jag vill göra, för det vet jag. jag har sökt skola i annan stad och är mer taggad än någon på att flytta. det är mer för att jag börjar jobba på måndag och verkligen inte känner någon lust eller ork, och ska dessutom jobba ungefär hela sommaren.

jag fick också ångest över en annan sak också som jag alltid brukar få dagen efter jag supit. alltså smuts. huset var så jävla skitigt så jag har damsugit, damtorkat, diskat och gjort fint i mitt rum. et äe nog en slags mani.

lite rastlös är jag, men nu ska jag äta den överblivna smörgåstårtan från igår.


farmors goda smörgåstårta


blommor från igår


mitt rum


min nya smyckeshand till mina ringar


min nya klocka


min nya ring




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0