26 mars åker vi

idag kom jag och linn prick i tid för religionen innan mona stängde dörren. tur var då det, för annars skulle hon spöat oss! fick också reda på att svenskan var inställd och givetvis hade jag två svenskalektioner efter varandra. väldigt great. så jag fick vänta till psykologin klockan tjugo i tre.

förresten så har jag och elli bokat stockholmsresan idag, höhö. den 26 mars åker vi och shoppar och festar. paaaaaaaaaartey!

drog hem och käkade lite soppa och in igen för att träna med erica och ellipelli. idag blev det indoorwalking och efter lite gym. jävligt skönt var det.

nu har jag gjort lite ägg, tomater och ett glas kallt kolsyrat vatten. det är livet.
sen blir det paradise!


nyttigt och gott

Kommentarer
Postat av: ellleeeeey

Gillar som fan!!! :)

2010-01-27 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0