thats my thing!

har varit och tränat med elli och erica, sen badade jag och elli i bassängen och spelade lite boll med några grabbar. (eller?) såhär var det, jag fick en boll i huvudet, och det var pinsamt så det är lindrigare att säga att jag var med och spelade.

har käkar ägg, tomat och bönor efter träningen, har längtat efter ägg hela dagen.

nu sitter jag och dricker tropiskafrukter te och lyssnar på musik medans linn sitter med en annan dator här vid köksbordet bredvid mig och skriver på sin religionsuppgift som ska lämnas in imorgon på lektionen. de personer som inte gör det kommer mona hemsöka, och det blir inte kul. belive me.
ska gå och skriva ut den nu på andra datorn och ge henne den i handen imorgon, thats my thing!

i natt tar linn över mitt gästrum, så kom och knacka på fönstret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0