jobbijobbi

måste bara säga att kvällen igår var helt fantastisk på alla sätt och vis. det var rätt människor kan man väl säga kortfattat.

nu ska jag strax iväg och jobba på coop arena. det är någon musikal som jag ska jobba på som eventpersonal. lite extra cash säger väl ingen nej till, eller hur? börjar 15.00 och slutar 22.30.
700 kronor i fickan till stockholm. (y)

måste tillägga att jag nog måste skärpa mig i skolan. jag är nog inte favoriteleven längre som alltid är på lektionerna, haha. tre lektioner på denna vecka som nu gått.
men skönt som fan är det att jag bara har två dagar i skolan till veckan som kommer. jag längtar till att sova!

94 dagar till turre
34 dagar till stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0