dörrar värmeljus sängen datorn religionsboken simpsons spotify svea

har skjutit igen dörrarna till mitt rum, tänt alla värmeljus som jag brukar, bäddat upp sängen, tagit dit bärbara datorn, tagit dit religions boken, tittar på simpsons, lyssnar på spotify och svea ligger brevid mig. rätt så skönt må jag säga.

jag är hungrig nu igen, vafan, jag är ju hungrig hela tiden.

imorgon ska jag möta upp linn på stan vid halv ett, belöna oss själva innan studiebidraget kommer genom att gå och lägga undan lite kläder till på fredag, hitta ett fik vi kan plugga på och sedan träna i gymmet. troligtvis titta förbi elli också då hon sänger smaka såhon inte känner sig så ensam.

nu ska jag pensla mina naglar, heipaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0