söndag igen

jag minns när man gick i skolan. då var söndagar den slappdag och sista dagen innan en helvetes vecka börjar igen. nu när man är arbetslös och för många är en söndag som vilken dag som helt. men jag känner mig liten, som att jag går i skolan igen. trots att jag bara går till arbetslivsresurs klockan tio på måndagar.

dessutom har jävla försökringskassan skickat tillbara papprerna jag skickat till dem för att få utvecklingsersättning. kan dem göra någonting rätt för en gångs skull? så imorgon måst jag in till arbetsförmedligen igen och bråka. jävka kioskmongon det dära!


jag har köpt två nya nagellack också. det behövdes verkligen. alla mina som jag köpt tidigare har börjat torka ut så dem blir oanvändbara. jag köpte ett ljusgrått och ett mörkbrunt.


jag testade min webbkamera på min lilla bärbara.


ett av mina gamla nagellack som inte hade torkat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0