vuxenpoäng till mig

har varit på arbetsförmedligen i en och en halvtimma igen för att skriva in mig i systemet och jag blir galen på dem! när jag sitter vid datorn där kommer en kille fram till mig och frågade om jag sökte jobb och han vet vem jag är sedan tidigare. så han berättade att han behövde någon som kunde jobba heltid på hans kiosk så han frågade om jag var intresserad och självklart är jag det. så han bad mig komma in med migg cv och det gjorde jag direkt.

klockan två skulle jag ta bort stygnen i munnen och det trodde jag skulle göra skitont, men där hade jag fel igen. jag har så lätt för att bilda mig en egen uppfattning innan jag ens vet vad det handlar om. så nu är dem borta och jag behöver nog inte dra ut nå mer tänder i hela mitt liv. skönt.

ikväll ska jag nog åka till stugan och hälsa på farmor och farfar, ska bli gott med lite bulla.





trubbel i paradiset, deprimerande och chill, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0