jogging och läxläsning

ringde då till linn för att erbjuda henne att jag kunde följa med och träna i gymmet eftersom hon inte längre har kort på helex. men det svar jag fick först var att hon inte orkade idag, men sen ändrade hon sig och sa att hon kunde följa men att hon inte skulle göra så mycket. hm, det ger väl inte mig motivation? jag skippade det erbjudandet av henne och tog på mig träningskläderna själv och for ut och sprang. det var väl jävligt stort av mig, va?

imorgon ska jag följa pappa till jobbet på morgonen för att göra ett bra intryck på torgny (vem det nu är, platschef kanske?) inför sommaren. sedan ska jag till biblioteket och låna lite böcker till fördjupningen i religionen så den kan göras klart så snabbt som möjligt.

nuuuu är jag igång med träning och läxläsning, nu ska det gå undan!

pösssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0