det rök ur öronen

ojoj, en händerik dag.

kom till skolan och gick på första lektionen, inte så mycket mer med det. sedan hade vi möte med anette och vi fick veta att vi fått mvg på projektarbetet, tack nettan! <3

jag och linn gick in till stan och köpa en ny bikiniöverdel som jag ska ha i alanya, snygg som faaaaaaaan. gick sen och pluggade till genitikprovet på bibblo.

vi kom till genitikprovet och då visade det sig att jag skulle få ett svårare prov än alla de andra som inte heller var på lektionen då det skulle göras. tydligen var det på grund av att jag inte hade sjukanmält mig, trots att jag skrivit mail till läraren dagen innan och sagt att jag kommer om jag orkar eftersom jag varit sjuk i helgen. men tydligen kan inte en lärare på 60+ fatta att man inte behöver vara sjuk för att vara sjukanmäld. så varför skulle jag få ett svårare prov än dem andra? dumjävel! jag skrev mitt namn, lämnade in och gick därifrån.

hur som helst har jag hört rykten från förra året då andra klasskamrater haft samma lärare i nk att man inte behöver få G på alla prov, och endå få G i slutbetyg. tack, då gör jag med det!


ikväll ska jag och some boys and girls till allstar och se lite fotboll, chill.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0