för tidigt

jag har gjort upp med pappa att vakna åtta och hjälpa honom med golvet. men tror ni inte han väckte mig klockan sju och tvingade mig upp? jag mådde så dåligt innan jag fick i mig mitt rutin te som jag alltid dricker på morgonen så pappa sa att jag fick gå iväg och dricka det. tur det!
golvet är iallafall lagt nu, och listerna ska sättas på plats ikväll.

klockan fem är det dags för att starta hundrapoängs projektarbetet på riktigt på bergvikens fritidsgård. jag längtar inte det minsta. som tur är så är det bara introduktion idag så inget inlärande av planering behövs.

nu ska jag gå och lägga mig ett tag så jag orkar upp när jag ska skjutsa pappa till jobbet klockan två så jag kan ta bilen ikväll.

nattin' hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0