tagga tagga tagga tagga tagga tagga

hela dagen idag har tanken gått runt i mitt huvud att jag bara vill hem och lägg mig i sängen för att det ska bli nya dag. jag har nog aldrig längtat så mycket efter någonting förut.

jag är trött, men inte på det viset. men hade jag lagt mig i sängen hade jag däckat. nog för att det nog är bäst att jag gör det snart, eftersom vi ska tidigt till erica imorgon och bada bubbelpool, basta, käka go' middag och supa. nice va?

jag skriver med blom på msn nu, hon är fett taggad till imorgon. till och med så taggad att hon inte kan sova. mn nu ska jag lämna henne, och er.

fixade naglarna lite också med nagellacken jag köpte idag på stan.
haha.

hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0