en "okej" dag

nu har jag lagat mat till mig och pappa snäll som jag är. men jag höll på att svälta ihjäl! jag brukar inte vara så snäll, men okej, låt gå för den här gången då ..

idag på svenskan hade vi lektion med johan aasa istället med ammi, och det tycker jag om. johan är en sån bra lärare! man kan inte säga att svensk historia är rolig men han gör det rätt okej faktiskt. det är inte mycket i skolan som jag tycker är okej.

sedan på webbdesignen började jag med hemsidan igen, kändes som en evighets sedan. men efter att jenny visat hur man gör igen så var jag igång på rätt spår och det går snabbbttt!
rätt okej endå.

ikväll ska jag ta det lugnt och försöka plugga lite, det är väl rätt så okej med tanke på att jag inte har annat för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0