just nu

ligger jag i sängen och tittar på csi miami som är ett utav mina favvoprogram. trots det kan jag tydligen inte hålla mig ifrån att logga in på bloggen och skriva ett sista onödigt inlägg innan jag somnar.

imorgon ska jag och klippa mig på sax & marskin. inte för att jag brukar gå dit i vanliga fall, men denna gång är det alexanders syster amanda som ska öva på mig då hon har praktik där med skolan. känns tryggt endå.

annars har jag kollat på en ny vinterjacka idag. tråkig som jag är vill jag ha en svart fjällräven, (som typ alla har?!) men när jag väl bestämt mig för något blir det oftast så också.
får se vad tomten kommer med i förväg som julklapp ...





nu ska jag gosa nermig och sova för natten. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0