planering är ett måste

jag sitter förbrilt och söker nya möbler och dekorationer som ska vara i hallen när den är klar. jag älskar att indera och helt när ingen lägger sig i och överlåter allt till mig. finns inget bättre.

jag hittade inget fint på ikeas hemsida som man alltid brukar. jag söker efter något speciellt och unikt som inte alla andra också har. man kanske inte kan planera det i förväg, utan måste vänta tills grovjobbet är klart.

på torsdag börjar målarna komma och spackla, så förhoppningsvis är det klart nästa måndag.

pappsen ska vara händig ikväll och börja grundmåla taket innan den vita färgen ska på. och ja, taket måste vara klart innan målarna kommer.

seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0