natt 3 av 4

mindre än två timmar kvar.

nu ska ni få höra något kul.

jag tycker det är supertrist när det är smutsigt och inte hemtrevligt på en arbetsplats så jag tog saken i egna händer och städade och röjjde i köket där man sitter och äter. sedan kom jag på vad jag kunde göra. jag hade sett massa gamla foton på bdx i en låda som var tagna för jättelänge sen och ingen rört.

jag satt mig vid dator, tog upp word och skrev stort "BDX INDUSTRI, -GENOM ÅREN, HAR DU NÅGON BILD DU VILL DELA MED DIG - TEJPA UPP DEN HÄR" och skrev sedan ut den och satte upp den på väggen.

sedan hittade jag massa foton på google när jag sökte på bdx som jag skrev ut, klippte till och tejpade upp tillsammans med de gamla tagna fotona. nu får vi se om någon sätter upp någon bild.

hemtrevligt och kul (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0