idol 2010

ikväll slås portarna upp kl.17.30 till Idol 2010 i arcushallen. jag och alex ska inta första parkett och njuta. personligen hoppas jag jay går vidare, han är så himla skicklig. dock kanske han inte förtjänar det efter vad som stått i tidningen, men alla förtjänar en andra chans. inte för att sprida något rykte men förra helgen var alla idolerna ute på krogen olivers och vid stängningsdags skulle idolerna hem till stadshotellet där de övernattar under sin vistelse i luleå. men tydligen drog jay med en tjej in på hotellet som inte var hans flickvän. det var väl lite intressant ...





och självklart ska jag försöka smuggla in min systemkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0