en timme kvar

på detta pass. och sedan är det sovdags.

jag som har gått och väntat på de 2900 kr från arbetsförmedligen efter tre månader som arbetslös men nu har jag upptäckt att jag troligtvis inte får dem. om man är arbetslös ska man jobba mindre än 32 timmar per månad och det kommer jag lätt upp i med mitt extrajobb. så det innebär att för varje månad jag jobbat mer än 32 timmar skjuts min ersättning upp en månad och jag måste vänta yttligare en månad.

sedan kom jag på migsjälv att vara dum. varför ens vela ha 2900 kr istället för min lön som jag får för att jobba här lixom?


har också tittat på komvuxs utbud på kurser här i luleå nu när jag varit insatt i alex pluggande och jag har hittat fyra kurser jag vill läsa.

- bokföring 1
- företagsekonomi 1
- marknadsföring
- småföretagande A


nu ska jag se vidare på criminal minds. hejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0